18.9.08

I have a dream, what's your?

走过岁月
记忆是水 时间是河
捞起来得是回忆
流失掉的是岁月
如果现在不好好珍惜
有那么一天
你会感叹岁月如梭

四不靠五又到, 走过岁月的botak

人生也走了一大半,现在得更珍惜这趟末班车,让他更精彩,更值的回忆。
人生目标:50岁开始完成50个马拉松。。。。请老天爷给卑微的我足够的生命与力量去完成我的愿望。这是个勇敢的愿望,愚蠢的勇敢吧!

时间。。将见证我会是个无惧勇者 或是无知的纯白痴。。。
酒是老的好,老酒醇口,老白痴??

非常认同五月天“咸鱼”里这么唱:
我不好也不坏 不特别出众 我只是敢不同
我的人生 就是 一错再错 错完了再从头
也许放弃掉一些 活得更轻松 我却不再是我
我不愿一生晒太阳吹风 咸鱼也要有梦


老白痴也要有梦!你呢?

one dream - 5050 , an exercise in courage. Dump courage, perhaps!

Time will tell, whether I am brave or just plain foolish.


I have a dream

My 5050 Dream

5050 : 50岁开始完成50个马拉松
5050 : life is 50/50, you win some, you lose some ,
5050 : “一人一半,感情不散”
5050 : 有施必有舍
5050 : 想要拥有,先学放下

5050 : don't wanna hit the wall, but hit 4D

If you don't do it now, you will never get around doing

I meant buy 4D, if u have to ask what number? turn the page young man
A runner's creed: "I will win; if I cannot win, I shall be second; if I cannot be second, I shall be third; if I cannot place at all, I shall still do my best.”
A 4D'yer creed: "I will hit 1st prize, if not 2nd or 3rd also can, I shall buy till i wins"
Run To Eat Creed : "Got Road, run. Got Mountain, climb. Got Food, eat. Got money, got money then talk lah"
“In running, it doesn’t matter whether you come in first, in the middle of the pack, or last. You can say, ‘I have finished.’ There is a lot of satisfaction in that.”-Fred Lebow, New York City Marathon co-founder

No comments: